ისტორიკოსი ნინო აბულაძე. Технологии Blogger.
RSS

საგანმანათლებლო მიზნებთან ბლოგის კავშირი


საგანმანათლებლო ბლოგი ძველი თბილისის გამოყენება ხდება მე-9 კლასში, როდესაც მოსწავლეები გადიან მე-19 საუკუნის საქართველოს
მისი გამოყენება ასევე შეიძლება მე-10 კლაში
რაც შეეხება  მთავარ საკითხს, რატომ არის მნიშვნელოვანი ეს ბლოგი და როგორ ვიყენებ მას საგაკვეთილო სივრცეში მოკლედ მოგახსნებთ
კლასი დავყავი  5 წყვილად და 5  4 კაციან ჯგუფად (მოსწავლების რაოდენობიდან გამომდინარე) ასევე გამოვყავი 2 შემფასებელი, რომელიც აკვირდებოდა ჯგუფების სამუშაო რეჟიმს ;

თითოეულ ჯგუფსმივეცი დავალებად იმ მასალების გადამუშავება, რომელიც მის ჯგყფს შეხვდა, ანუ ბლოგიდან ერთი ელექტრონული გვერდისა და შემდეგ ამის მიხედვით პრეზენტაციის აგება, შეეძლოთ პლანშეტების გამოყენებით ელექტრო პრეზენტაცია , შეეძლოთ ფლიფჩარტების გამოყენებით ვიზუალურად, ხელით აწყობილი პრეზენტაციის წარდგენა ;
გავედი ე.ს.გ -ს შედეგებზე
სტ.IX.2.        სწ        გააალოს        ისტორული    ეპაქართში ური უთობი გავითა.

შედეგი გახდა თვასაჩინო, რადგან მოსწავლეებმა შეძლეს
·         ლოახ ა ჩაოაყალიბოს თავისი თალაზრისაქართლოს მიკაში უცხო მმართლო გაწვ ბია უარყოფ ახ;
·         მსლობს,   როორ   აქრთლოში  ოფლ ოფლო- იკის გავითაან რთ,   ს განსულ ოქში აქართველოს უთხში ოფლ ბი რაული არბი გავი;
·         მსლო  ეპაში   თუ   თან  თუ  სივრცაქართლოს მიური რთთობი ახ
.
სტ.IX.7.    მსა ქათუულარგს ჩაოყალიბ  განვითარბი ახ.

შედეგი გახდა თვასაჩინო, რადგან მოსწავლეებმა შეძლეს
·         მსლო   ზე   ვნლო   თული      ცხო   ულურს ურთბის ურთთგაენახ.

ჩვენს მიერ განხორციელმა აქტივობამ მოგვცა საშუალება ჩვენი გაკვეთილი ყოფილიყო ინტერაქტიული , მასალების მრავალფეროვნებამ მოგვცა საშუალებ ბლოგიდან გამოგვეყენებინა როგორც ილუსტრაციები, ასევე წერილობითი წყაროები

ბლოგის შეფასებიდან მხოლოდ ერთ საკითხზე გავამახვილებ ყურადღებას- მასწავლებლებისათვის არ არის ონლაინ სისტემაში ასეთი წყობით საგანმანათლებლო ბლოგი , არსებული მასალა სხვადასხვა ინტერპრეტაციის საშუალებას იძლევა, ასევე მოსწავლეებში ავითარებს კრიტიკულ აზროვნებას, შემოქმედებითობას და ზოგადად მაღლდება ედიაწიგნიერების უნარები
          ისტორიის მასწავლებელი ნინო აბულაძე 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 коммент.:

Отправить комментарий